درباره شاچی هاتا

شاچی هاتا با نام تجاری آرت لاین در سال 1925 با هدف تولید لوازم التحریر در ژاپن تاسیس شد و با تولید استامپ پد که بسیار مورد پسند مردم قرار گرفت باعث شهرت نام تجاری آرت لاین گردید.
این مجموعه با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته٫ مجموعه ی جدیدی از ماژیک ها را در سال 1954 تولید کرد که هم اینک شاخص برند آرت لاین می باشد.
شاچی هاتا جهت پوشش حداکثری، در بازارهای محلی اقدام به احداث کارخانه نمود. شاچی هاتا به نیازهای مشتریانش در سراسر جهان گوش می دهد و از آنها برای ارتقای محصولات موجود و تولید کالاهای جدید بهره می گیرد. ما بر این باوریم که گوش سپاری مداوم به مشتریان و تقویت ارتباطات با آنها، ما را قادر می سازد تا آرت لاین را تبدیل به نام تجاری کنیم که همواره همراه آنهاست.

نام شرکت: شاچی هاتا
تاریخ تاسیس: 24 سپتامبر 1941
رئیس هیئت مدیره: Shinkichiro Funahashi
مدیر عامل: Masayoshi Funahashi

about-shachihata-nagoya
کارخانه مرکزی شاچی هاتاژاپن - ناگویا
about-shachihata-california
دفتر منطفه ای شاچی هاتاآمریکا - کالیفرنیا
about-shachihata-china-office
دفتر منطفه ای شاچی هاتاچین - شانگهای
about-shachihata-inzawa
کارخانه شاچی هاتاژاپن - اینازاوا
about-shachihata-uk
دفتر منطقه ای شاچی هاتااروپا - انگلستان
about-shachihata-china-chiang
کارخانه شاچی هاتاچین - گوانگژو
about-shachihata-newjersey
کارخانه شاچی هاتاآمریکا - نیوجرسی
about-shachihata-india
کارخانه شاچی هاتاهند
about-shachihata-malaysia
کارخانه شاچی هاتامالزی

دوستدار محیط زیست

شاچی هاتا از طریق افزایش اقداماتی برای حفاظت و بازیابی منابع و ابداع و توسعه سیستم های تولیدی برای به حداقل رساندن ضایعات صنعتی، متعهد به بازیابی توازن محیط زیست جهانی است. نهضت محیط زیست، یکی از اصول راهبردی فعالیت های شاچی هاتا بوده و تا آینده قابل پیش بینی نیز ادامه خواهد یافت.

منشور محیط زیستی

شاچی هاتا در جایگاه شرکتی که در تمام ی عرصه های زندگی و فرهنگ روزمره مردم حضور دارد، حفاظت از محیط زیست را به مثابه یک مسئولیت سازمانی به رسمیت شناخته و به تحقق جامعه ای با حداقل تولید کربن متعهد است.
این شرکت، هم جهت فلسفه وجودی خود مبنی بر ایجاد متعادل بین نیازهای محیط زیستی و فعالیت های سازمانی، بدنبال تولید کالا و خدمات دوستدار محیط زیستی است که حداقل تاثیر منفی را بر محیط زیست ما داشته باشد.

artline-about
تماس با ما

برای تماس با ما ایمیل بزنید.

کلمه مورد نظر را وارد و دکمه اینتر را بزنید